Diskuse

Evropo!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi trefné. R^

S tím mrazení to není zase tak úplně nepatřičné. Otevřená válka v našich končinách neprobíhá, ale nepravostí, křiváren a skrytých válek tady řádí až hanba a mrazení je zcela na místě.

Svět se mění a rychlost proměny se stupňuje a já mám obavy, že kritický bod byl překročen a cesta do zmaru nabyla podoby pádu. Lidé přestávají dění rozumět a jsou z toho neklidní. A protože další vývoj je v podstatě neodhadnutelný, chovají se i oni nevypočitatelně a ve společnosti je to znát.

Jen silně doufám, že nenastane doba, kdy vám vyprávění vaší přítelkyně Chorvatky bude připadat jako selanka proti nastalé realitě.

1 0
možnosti
Foto

J13a83n 28H23o56r40n33í34k

25. 1. 2019 11:18

Díky za reakci.

Často tady diskutuji pod články a blogy s politickou tematikou, ohledně těch křiváren a skrytých válek. Víceméně tyto kolikrát bizární diskuze mě přivedly k tomu napsat tento blog.

Je to tak svět se mění a jakoby se nám to vymykalo z rukou, přestáváme tomu rozumnět. Jsme zaplaveni informacemi a je čím dál těžší, a když už, tak to dá čím dál víc práce rozlišit, co je "pravda", co "lež". Když se člověk na chvíli zapomene, bývá mu ouzko.

No a při tom rozjímání o světě jsem si nějak právě uvědomil při vzpomínkách na euforické období před třiceti lety, že tenkrát se na světě taky "děly věci", akorát to člověk tak nevnímal.

Jo a pak ten song, člověku některé věci dotečou opravdu až se zkušenostma, ale to bylo řečeno stokrát. Akorát jsem z toho vždycky vyjevenej, když se mi to stane :).

1 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 272x
Beru stopaře. Na kytaru už hraju jen občas. Karty taky, čím dál míň. Do ciziny už skoro nejezdím. Už jsem asi línej. Mám ženu a děti, mám je rád...

Seznam rubrik