Nezařazené

Jan Horník

Terra inkognita - Tábor

Už dlouho jsem sem nic nedal. Doba se začíná nějak plašit, tak to radši nebudu odkládat... A přidávám Tábor, text se kterým jsem se dost natrápil. Přesně jsem věděl, co chci říci, ale nějak mi nešlo poskládat ta správná slova.

23.2.2022 v 0:20 | Karma článku: 8.35 | Přečteno: 248 | Diskuse

Jan Horník

Terra inkognita - Ždírec

A přidávám další song. Po blues o lásce a veselé polce následovalo pár věcí vyloženě smutných a nešťastných. To je holt život, člověk se potřebuje občas vyzpívat ze všeho. Ze smutku a prázdna...

15.6.2020 v 0:01 | Karma článku: 6.04 | Přečteno: 170 | Diskuse

Jan Horník

Terra inkognita - Nasavrky

Druhá část seriálu, ve kterém publikuji texty kapely Terra inkognita, velice krátkodobého projektu, který zůstal tak nějak bez povšimnutí :)

8.6.2020 v 0:09 | Karma článku: 6.87 | Přečteno: 200 | Diskuse

Jan Horník

Slyšeli jste někdy naživo Terru inkognitu? To byl nářez, co...

Zahajuji kartičký seriál, kde bych chtěl shrnout tvorbu jedné kapely. Jestli jste o ní nikdy neslyšeli, není to vaše vina. Jednalo se vskutku o efemerní záležitost, pro mě ovšem srdeční.

26.5.2020 v 0:28 | Karma článku: 7.61 | Přečteno: 385 | Diskuse

Jan Horník

Evropo!

O jedné písničce, kterou znám třicet let. O tom, co bylo kdysi a o věcech, co platí "nafurt", i když si to člověk třeba ani neuvědomuje.

24.1.2019 v 22:40 | Karma článku: 8.65 | Přečteno: 355 | Diskuse
Počet článků 5 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 271

Beru stopaře. Na kytaru už hraju jen občas. Karty taky, čím dál míň. Do ciziny už skoro nejezdím. Už jsem asi línej. Mám ženu a děti, mám je rád...